×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 18 خبر
روحیه و مسوولیت‌پذیری‌ مستشاران نظامی ایران در دمشق غرورآفرین است

به گزارش به گزارش امتداد به نقل از خبرگزاری مهر، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در فضای مجازی با اشاره به سفرش به سوریه اظهار کرد: روز گذشته در دمشق، رایزنی و گفت‌وگوی مهمی با آقایان «بشار اسد» رییس‌جمهور، «فیصل مقداد» وزیر امور خارجه و همچنین مشاور امنیت ملی سوریه داشتم. علاوه بر بررسی تحولات منطقه‌ای و جهانی، به‌ویژه موضوع مهم فلسطین و غزه، توافقات رؤسای جمهور دو کشور بررسی و در نتیجه ابعاد گسترش مناسبات دو جانبه از جمله اقتصادی رضایت‌بخش و رو به جلو ارزیابی شد.

وی گفت: در ادامه به همراه آقای فیصل مقداد ساختمان جدید بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق را افتتاح و خدمات‌رسانی رسمی آن آغاز شد. همچنین به همراه همتایم از دیپلمات جوان وزارت خارجه سوریه که در جریان حمله تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی به سفارت کشورمان در دمشق، متأسفانه به‌شدت مجروح و یک پای خود را از دست داده بود در بیمارستان عیادت کردیم.

وزیر امور خارجه افزود: دیدار با دیپلمات‌های کشورمان، نمایندگان نهادهای ایرانی و مستشاران نظامی ایرانی ضدتروریسم در دمشق و خانواده آنان در محل سفارت که علی‌رغم دشواری‌های محل مأموریت سرشار از روحیه، تعهد و حس مسؤولیت پذیری‌اند، بسیار غرورآفرین و افتخارآمیز بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.