×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پیام مدیر عامل بانک ملی ایران به مناسبت حلول سال نو

به گزارش پایگاه خبری امتداد ؛ متن پیام مدیرعامل به این شرح است. 

در آغاز ایام سال نو و بهار قرآن در حالی به پیشواز بهار می رویم که بانک ملی ایران با پیشینه ۹۵ سال خدمت رسانی به اقشار مختلف ، به عنوان بزرگترین بانک حامی مردم ایران توانست تا با اصلاح ساختارهای مالی و فرآیندهای اجرایی اقدامات موثری در راستای تحقق سود با کیفیت در ترازنامه بانک اجرایی کند.

در سال ۱۴۰۲ تلاش شد تا درکنار تجهیز منابع برای پرداخت تسهیلات ازدواج، فرزند آوری ، نهضت ملی مسکن، اشتغال زایی و … ،  طرح مهربانی را در راستای گره گشایی از اقشار مختلف به صورت کاملا غیر حضوری در مدار خدمت رسانی قرار دهیم.

اکنون و در آغاز سال نو و تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن ایام را مغتنم شمرده و این ایام را به همه مردم ایران به ویژه خانواده بزرگ بانک ملی ایران تبریک گفته و در تلاش خواهیم بود تا در سال ۱۴۰۳ احوال بانک را به بهترین شکل متحول کنیم و با همراهی همکاران معظم بانک گام های بلندی در راستای تحول دیجیتال در بانک ملی ایران برای بهبود خدمت رسانی به مشتریان و اعتلای برند بانک برداریم. 

اینجانب با گرامیداشت ایام مبارک ماه میهمانی خدا و نوروز باستانی از خداوند منان برای تمام هم میهنان و همکاران گرامی بانک معظم ملی ایران توفیقات روز افزون خواستارم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.