×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مشوق‌های لازم برای ورود سرمایه‌های مردم به اقتصاد باید فراهم شود

«جواد عامری» دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با امتداد، با اشاره به سخنان نوروزی رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار کرد: بر اساس فرمایشات رهبر انقلاب، می‌توان با برنامه‌ریزی درست بسیاری از نیازهای کشور را در بخش اقتصادی و صنعتی تأمین کنیم. هر چند دولت اخیر تلاش و کوشش خوبی دارد اما با نقطه مطلوب، فاصله داریم.

وی افزود: ما در حال حاضر با مشکلات تحریم و عدم سرمایه‌گذاری مواجه هستیم و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، باید بتوانیم مشوق‌های لازم را برای ورود سرمایه‌های مردم فراهم کنیم تا با وجود انبوه نقدینگی در دست مردم و هدایت آن به سمت تولید، موجب افزایش سرمایه‌گذاری شده و به افزایش تولید کشور کمک جدی کنیم.

فعال سیاسی اصولگرا اظهار کرد: این در حالی است که نقدینگی مانند بمبی است که می‌تواند هر لحظه اقتصاد کشور را با حرکت به سمت بخش‌های غیر تولیدی از میان ببرد؛ لذا باید مردم را در سرمایه‌گذاری‌ها وارد کنیم ضمن آنکه مسؤولین باید نیازهای خود را مشخص کنند و از مردم کمک بخواهند.

عامری ادامه داد: مردم به دنبال آن هستند که زندگی خود را توسعه دهند و اگر ما کاری کنیم که آن‌ها اطمینان پیدا کنند که از سرمایه‌گذاری در پروژه‌ها ضرر نمی‌کنند، بسیاری از مشکلات سرمایه‌گذاری ما حل خواهند شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.