×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 16 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر

«زهره الهیان» نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با امتداد، با قدردانی از حضور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند اظهار کرد: حضور مردم پای صندوق‌های رأی در شرایطی که برنامه‌ریزی وسیعی از سوی رسانه‌های بیگانه و دشمنان نظام برای تحریم انتخابات انجام شده بود، معنا و مفهوم عمیقی دارد و نشان داد مردم ما همواره با نظام جمهوری اسلامی ایران همراه و در صحنه هستند و پای آرمان‌های شهدا و انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم از اولین ساعات رأی‌گیری، پای صندوق‌های رأی حضور یافتند چراکه حق خود می‌دانند در تعیین سرنوشت کشور دخالت کنند و برای آینده کشور تصمیم بگیرند. حضور مردم در انتخابات بسیار با نشاط و پر شور بود.

وی ادامه داد: امیدواریم نمایندگانی که به مجلس دوازدهم راه پیدا کردند، قدر مردم، صداقت و حضور همیشه در صحنه آنان را بدانند و بیشترین خدمت را به مردم داشته باشند چراکه مردم ما لایق بهترین‌ها هستند و باید برای رفع مشکلات آنان به ویژه در زمینه اقتصادی، اقدام شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران از حضور مردم پای صندوق‌های رأی و نشاط آنان در تعیین سرنوشت خود، به شدت ناراحت هستند.

وی افزود: از آنجایی که پروژه تحریم انتخابات که مدت‌هاست دشمن روی آن مانور می‌داد به نتیجه نرسید، این روزها تلاش می‌کنند با حاشیه‌سازی و همچنین مانند همیشه با تزریق فضای ناامیدی به جامعه، به نحوی شکست خود را ترمیم کنند.

الهیان تاکید کرد: با توجه به اینکه دشمنان ما در رسیدن به هدف خود یعنی تحریم انتخابات ناکام ماندند، این روزها سراغ پروژه‌ها و سناریوهای دیگری از جمله مانوردادن روی میزان آرای باطله یا عدم حضور و رأی‌دادن برخی افراد از یک طیف خاص سیاسی مانند محمد خاتمی، مانور می‌دهند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: فضای سیاسی کشور همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند برای همه طیف‌ها و سلایق سیاسی باز است و شاهد بودیم طیف‌های مختلف سیاسی برای انتخابات ۱۱ اسفند لیست انتخاباتی دادند و در انتخابات مشارکت کردند.

وی اظهار کرد: این موضوع برای نظام جمهوری اسلامی ایران بسیار ارزشمند است که طیف‌ها و سلایق مختلف سیاسی در انتخابات این دوره حضور داشتند و با یکدیگر رقابت کردند.

الهیان درباره آرایش سیاسی مجلس دوازدهم هم گفت: فضای مجلس آینده بسیار پیچیده خواهد بود و رقابت‌های سیاسی نیز در آن جدی خواهد بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.