×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
پرداخت تسهیلات ساخت بیش از ۳۱۱ هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن

به گزارش پایگاه خبری امتداد  ، دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن با بیان این خبر گفت: بانک مسکن در راستای اجرای سیاست های دولت درخصوص توسعه بخش مسکن و کمک به حل مشکل اقشارمختلف جامعه؛ از آغاز اجرای طرح نهضت ملی تاکنون برای احداث 311 هزار و 268 واحد مسکونی در قالب 47 هزار و 784 پروژه قرارداد ساخت منعقد کرده است.
مدیرعامل بانک مسکن با اشاره به پرداخت تسهیلات 678 هزار و 937 میلیارد ریالی برای ساخت 295 هزار و 826 واحد مسکونی از ابتدای اجرای این طرح تا 29 آذرماه سال جاری افزود: 37 درصد از تسهیلات پرداختی مربوط به خود مالکان است.
وی در ادامه با بیان این مطلب که تا پایان اذرماه سال جاری تعداد 79 هزار و 193 پروژه برای دریافت تسهیلات طرح نهضت ملی به بانک معرفی شده اند؛ گفت: دراین بازه زمانی تعداد 1 میلیون و 108 هزار و 807 نفر افتتاح حساب کرده اند.
دکتر حسینی با اشاره به توجه ویژه بانک مسکن بر مشارکت و ایفای تعهدات خود در طرح نهضت ملی ابراز امیدواری کرد با تقویت منابع بانک و مشارکت بیشتر انبوه سازان و شرکت های مرتبط در حوزه مسکن بتوان به عنوان حامی دولت به رونق و توسعه بخش مسکن موفق تر از قبل عمل کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.