×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 12 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 19 خبر
البرز بر جایگاه نخست صنعت بیمه در موثرترین درصد رشد تکیه زد

به گزارش پایگاه خبری امتداد، در حالی که صنعت بیمه کشور در شش ماهه نخست سال رشدی ۵۹٫۹ درصدی را در حق بیمه تولیدی کشور رقم زد، شرکت بیمه البرز موفق شد با رشد ۱۱۹ درصدی، به جایگاه اول این صنعت در موثرترین درصد رشد تکیه بزند.

بر اساس این گزارش، پس از شرکت بیمه البرز، شرکت های بیمه پارسیان با رشد ۹۹ درصدی، شرکت بیمه دی با رشد ۷۶ درصدی، شرکت بیمه سینا با رشد ۶۶ درصدی و شرکت بیمه دانا با رشد ۶۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته، رتبه های دوم تا پنجم موثرترین درصد رشد را از آن خود کرده اند.

سهم شرکت های بیمه البرز، پارسیان، دی، سینا و دانا از کل حق بیمه تولیدی صنعت بیمه در شش ماهه ابتدای سال به ترتیب، ۷ درصد، ۴٫۵ درصد، ۱۰٫۵ درصد، ۳٫۳ درصد و ۱۴٫۹ درصد اعلام شده است.

در همین حال، در بخش بیشترین درصد رشد نیز شرکت بیمه البرز جایگاه سوم را با ۱۱۹ درصد از آن خود کرده است و شرکت های بیمه امید هم با ۲۴۲ درصد رشد و بیمه تعاون با ۱۹۰ درصد رشد در جایگاه اول و دوم قرار گرفته اند.

در همین شاخص، شرکت بیمه ما با ۱۱۴ درصد رشد، روی پله چهارم بیشترین درصد رشد قرار گرفته است.

در بین رشته های بیمه ای هم پول با ۱۵۵ درصد، هواپیما با ۹۱ درصد، مهندسی با ۸۶ درصد، درمان با ۸۰ درصد، کشتی با ۷۹ درصد و بدنه اتومبیل با ۷۵ درصد رشد، بالاترین درصد رشد را در نیمه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته به خود اختصاص داده اند.

در عین حال، رشته های درمان با ۸۰ درصد، بدنه اتومبیل با ۷۵ درصد، مسوولیت با ۷۲ درصد و حوادث راننده با ۷۱ درصد رشد، موثرترین درصد رشد را در بین رشته های بیمه ای از آن خود کرده اند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.