×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
تشریح سیاست‌های ده‌گانه برای کسب پرتفوهای مناسب از سوی یزدا‌ن‌دوست

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، مراسم معارفه سرپرست مدیریت بیمه‌های عمر و حوادث با حضور علی‌رضا یزدان‌دوست مدیرعامل، داود قاسم‌پور رئیس هیئت مدیره، محمدتقی چراغی نایب رییس هیئت مدیره و برخی از معاونان و مدیران شرکت برگزار شد.

 

یزدان‌دوست در این مراسم گفت: انتظار داریم سرپرست جدید با استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات موجود با تکیه بر اصول حرفه‌ای و راهبردی، ضمن رعایت ضوابط، دستورالعمل‌ها و آیین‌نامه‌های بیمه مرکزی نسبت به برنامه‌ریزی و انجام اقدامات موثر و اساسی جهت توسعه کمی و کیفی این رشته و افزایش سهم بیمه‌‌های عمر و حوادث در سبد پرتفوی کلی شرکت اهتمام ورزد.

مدیرعامل بیمه ملت با تاکید بر مطالعه و اصلاح فرآیندها جهت رفع موانع افزود: رفع موانع توسعه فروش، جلب رضایت مشتریان، تسهیل در جریان گردش کار، مدیریت ریسک، نظارت جدی بر وصول به موقع حق بیمه‌ها و ممانعت از انباشت مطالبات، تعامل بهینه با شعب شرکت و شبکه فروش، فراهم آوردن بستر مناسب جهت بروز خلاقیت‌ها و ارائه طرح‌های جذاب از رویکردهایی است که انتظار می‌رود انجام و تحقق آن با حسن تدبیر مورد توجه جدی قرار گیرد.

در انتهای این مراسم حکم انتصاب‌ مهدی اسدی لاریجانی به عنوان سرپرست جدید بیمه‌های عمر و حوادث اهدا شد.

مهدی اسدی ۲۵ سال سابقه فعالیت در زمینه بیمه‌های اشخاص در شرکت‌ بیمه ایران، عضو هیئت مدیره شرکت خدمات بیمه‌ای در بیمه‌های ایران و دی، ریاست شعبه مرکزی بیمه نوین و معاون مدیر بیمه‌های عمر و حوادث بیمه سرمد را در کارنامه خود دارد.


برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.