×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، مهندس مجید بهزادپور در آیین گشایش ساختمان ولیعصر شرکت بیمه نوین با تبریک هفته دولت به اهمیت توسعه ساختاری صنعت بیمه اشاره کرد و افزود: توسعه کمی و کیفی صنعت بیمه از مهمترین اهدافی است که صنعت بیمه در دولت مردمی سیزدهم با جدیت دنبال می‌کند.
رئیس کل بیمه مرکزی با تاکید بر نقش محوری صنعت بیمه در تعاملات بین‌المللی اقتصادی، خاطرنشان کرد: خودباوری اهالی صنعت بیمه و تسریع در امر هوشمندسازی خدمات و محصولات بیمه‌ای می‌تواند در بازیابی جایگاه والای صنعت بیمه نقش غیر قابل انکاری را ایفا کند.
رئیس شورای عالی بیمه با ابراز خرسندی از رضایت مسئولان ارشد کشور از رشد شاخص‌های بیمه‌ای نسبت به ادامه این روند تاکید کرد.
وی با تقدیر از دستاوردهای شرکت بیمه نوین از حسین کریم خان به عنوان مدیرعامل توانمند، با تجربه و برنامه محور یاد کرد و اظهار داشت: ترکیب نیروهای مجرب فنی ، جوان  و نوآور در این شرکت می تواند در آینده نزدیک، وضعیت آرمانی تری را برای شرکت بیمه نوین و ذینفعان آن رقم بزند.
مهندس بهزادپور در پایان، شکوفایی اقتصاد کشور را در گرو پیشتازی صنعت بیمه عنوان کرد و گفت: خوشبختانه صنعت بیمه، شفاف ترین و روشن ترین دوران خود را پشت سر می گذارد و هدفگذاری ۲۲گانه دولت سیزدهم از اهمیت جایگاه صنعت بیمه در کشور حکایت دارد.
در ادامه این نشست دکتر علیرضا بلگوری _ مدیرعامل بانک اقتصاد نوین  با اشاره به اهمیت شرکت بیمه در مجموعه مالی نوین به برخی دستاوردهای اخیر در حوزه امنیت بخشی به مبادلات مالی از بیمه مرکزی به خاطر حمایت و همراهی با فعالیت های شرکت بیمه نوین، تقدیر کرد.
بر اساس این گزارش، حسین کریم خان زند نیز حضور رئیس کل ،  هیات همراه و مدیران ارشد بانک اقتصاد نوین را خوش آمد گفت و اظهار داشت: تقویت نیروی انسانی و تمرکز بر اصل جانشین پروری از مهمترین راهبردهای ما به شمار می رود.
وی با تشریح مختصات آخرین محصولات بیمه ای شرکت نوین و خدمات نوآورانه آن، گفت: نگاه پدرانه نهاد ناظر صنعت بیمه و نظارت هوشمندانه بر فعالیت های بیمه ای مسیر را برای توسعه صنعت و به تبع آن اقتصاد کلان  کشور همراه خواهد کرد.
دکتر سید محمد کریمی _ دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران_  در ادامه این نشست با تبریک گشایش ساختمان ولیعصر (عج) بیمه نوین در خصوص اهمیت بخشی به دو بخش آموزش و خودارزیابی در شرکت بیمه نوین تاکید کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.